Κυριακή 31 Μαΐου 2015

PRWeek Campaign of the Year - Βραβείο στην Always

MSLGroup and P&G/Always: Always #LikeAGirl: Turning an Insult into a Confidence Movement

MSLGroup και P & G /  Always
Always #LikeAGirl: Μετατρέποντας μια προσβολή σε κίνημα εμπιστοσύνης


Η Always, η γυναικεία μάρκα περιποίησης της P & G, έχει από καιρό δεσμευτεί για την ενδυνάμωση των κοριτσιών από την εφηβεία.

Ωστόσο, το 2013, οι ανταγωνιστές κέρδιζαν έλξη από τη σύνδεση τους με τα Millenial girls στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Always έπρεπε να εισέλθει σε αυτή τη συζήτηση.

Τα κορίτσια στην εφηβεία υποφέρουν από σημαντική πτώση της αυτοπεποίθησης. Η  MSLGroup μέσα από έρευνα διαπίστωσε περισσότερο από το 50% των γυναικών ένιωθε έτσι. Η περαιτέρω έρευνα κατέδειξε ότι οι λέξεις - ειδικά τα λόγια "σαν ένα κορίτσι" - προκαλούν τα κορίτσια να αμφιβάλλουν για το πόσο ισχυρά μπορεί να είναι, η οποία συχνά έχει δια βίου επιπτώσεις. Η Always ανέλαβε δράση να αλλάξει τον τρόπο η ευρύτερη κοινωνία αντιλαμβάνεται τα κορίτσια στην εφηβεία.

Η κύρια στρατηγική της να αλλάξει την ιδέα γύρω από τα λόγια"σαν κορίτσι" από μια προσβολή σε μια έναν ενδυναμωμένο όρο. Το επίκεντρο ήταν ένα βίντεο, που δημιουργήθηκε από τον βραβευμένο σκηνοθέτη Lauren Greenfield, η οποία έδειχνε το πώς οι άνθρωποι όλων των ηλικιών ερμήνευαν τη φράση. Κατά τη διάρκεια της μαγνητοσκόπησης έγινε σαφέστερο ότι "σαν ένα κορίτσι" έδειχνε αδυναμία, αλλά και ότι μια μικρή ενθάρρυνση μπορεί να πάει μακριά την αύξηση της αυτοπεποίθησης των κοριτσιών.

Η MSLGroup βοήθησε στην ανάπτυξη της στρατηγικής του #LikeAGirl hashtag για να γίνει μια δυνατή αλλαγή. Το βίντεο προ-σπάρθηκε με επιρροή και bloggers, οι οποίοι το μοιράστηκαν στις πλατφόρμες τους πριν από την κυκλοφορία στην σελίδα της Always στο YouTube.

Διασημότητες που κυμαίνονται από την Sarah Silverman μέχρι την Melinda Gates έγραψαν για την εκστρατεία και μοιράστηκαν το βίντεο. Η μάρκα ασχολήθηκε με πολλαπλές συνομιλίες που είχαν hastag το #LikeAGirl σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των διαφόρων κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Περισσότερα από 76 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν το βίντεο στο YouTube και με 4500000000 σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, το μήνυμα της εκστρατείας έφτασε σε πάνω από το ήμισυ του πληθυσμού του πλανήτη.


http://awards.prweekus.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου